Thursday, 8 April 2021

Langgar SOP PKPB Kompaun RM1,500 Hingga RM10,000

Langgar SOP PKPB Kompaun RM1,500 Hingga RM10,000 | Empat puluh individu dikenakan kompaun antara RM10,000 dan RM1,500 selepas didapati berada di sebuah kafe, di Jalan Adam, melebihi tempoh yang dibenarkan beroperasi semasa perintah kawalan pergerakan bersyarat (PKPB) lewat malam semalam.

Ketua Polis Daerah Sibu Stanley Jonathan Ringgit berkata, individu yang dikompaun itu terdiri daripada seorang pemilik kafe yang dikenakan kompaun RM10,000, manakala lapan pekerja dan 31 pelanggan masing-masing dikenakan kompaun RM1,500.

Katanya, pada jam 10.45 malam semalam, sepasukan polis dan anggota penguat kuasa Majlis Perbandaran Sibu (MPS) melakukan pemeriksaan di kafe tersebut.

“Semasa pemeriksaan dijalankan, kesemua suspek didapati melakukan kesalahan apabila pemilik premis dan pelanggan berada dalam premis yang beroperasi lebih masa,” katanya.

Langgar SOP PKPB Kompaun RM1,500 Hingga RM10,000

Beliau berkata, berdasarkan siasatan awal, kafe tersebut yang menjalankan perniagaan makanan jenis BBQ dan menjual minuman alkohol didapati penuh dengan pelanggan.  - fmt




BERMINAT? BERIKLAN DI WEB ADDIN. SILA KLIK LINK DIBAWAH..



                                                                                Iklan
banner-4-peluang-jana-pendapatan-pasif-buat-passive-income-bagaimana-menjana-income-pasif-secara-selamat-bersama-b4u-trades
panduan-lengkap-rahsia-bagaimana-jana-income-yang-lumayan-dari-rumah-guna-handphone-je-dengan-jadi-penjual-ebook 
biomineral-penawar-penyakit-dan-masalah-kesihatan-yang-mujarab-dan-semulajadipanduan-jana-pendapatan-tambahan-dengan-lumayan-dengan-perniagaan-sosial-social-e-commerce-di-platform-fingo




1 comment:

  1. Halo semuanya

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada hal baik yang bisa keluar dari transaksi online tetapi semua keraguan saya segera hilang dan hilang ketika teman saya pertama kali memperkenalkan saya ke perusahaan ALL GLOBAL HADIAH PINJAMAN, saya pikir itu akan tetap menjadi permainan curang yang sama, tetapi teman saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya harus memaksakan diri untuk mengikuti semua proses, pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di rekening bank MUAMALAT saya Ketika saya diberitahu di telepon saya, saya tidak pernah percaya, ternyata saya bergegas ke bank untuk memastikan bahwa itu benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di akun, saya menariknya tanpa komplikasi dan menginvestasikannya dalam bisnis saya Venture.

    Jika Anda menginginkan pinjaman hari ini untuk bisnis dan untuk memulai kehidupan, perusahaan, dan kontrak besar Anda, Silakan hubungi SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL di email mereka di bawah ini.
    Email ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika Anda menginginkan informasi yang benar dari saya, maka Anda dapat menghubungi saya di email pribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah seorang PENGEMUDI TRUK biasa, tetapi sekarang saya memiliki TRUK dan saya menjadi pemasok besar, saya jamin semua bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman dari PERUSAHAAN yang baik ini.

    PERUSAHAAN: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBALmail: allglobalgrantloan@gmail.com
    Telp ............. +1(301)971-4445
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Artikel Berkaitan