Wednesday, 29 January 2020

Jom Kita Gi Umbai atau Serkam Melaka Makan Ikan Bakar


Ikan Bakar Parameswara - Salah Sebuah Gerai Ikan Bakar Yang Popular .“Sedapnya makan ketam, sotong, udang ni...Tengok je, kau tak makan ke, kau alergik ke?”

Sapa kata aku tak nak?

Aku tengok kawan-kawan aku makan dengan bau yang sedap memang aku teringin sangat-sangat nak rasa, tapi cukuplah, lepas aku kena gatal kulit tangan yang teruk dulu.

Aku ni alah dengan makanan laut, orang kata alergiklah. Bila aku makan macam ketam, udang, sotong, kulit aku mulah jadi merah bertompok dan rasa gatal.

Sekarang apa aku buat, sebelum aku makan seafood, aku sapu dulu kat tangan tempat alergi tu...jadi tak sempatlah gatal naik...

Sebelum ini banyak juga aku pakai produk nak hilangkan gatal termasuk yang beli di farmasi dan klinik, tapi yang paling berkesan dan aku pakai sampai sekarang kalau kena gatal  ialah Krim Gatal Ozpure.

Krim Gatal Ozpure ni sangat bagus sebab lepas sapu saja, rasa gatal beransur. Rasa dekat kulit sejuk-sejuk je.

Biasa sapu sikit lepas mandi pagi dan sebelum tidur waktu malam. Tapi, terpulanglah ikut selesa, asal sapu krim Ozpure ni.


Ikan Bakar Umbai - Makan Dulu, Gatal Alergi Kemudian Cerita

Jangan Lupa Bawa Krim Ozpure Bila Makan Ikan Bakar di Umbai
Ingatkan Krim Gatal Ozpure boleh setelkan masalah kulit gatal je. Tapi boleh bantu selesaikan masalah ekzema, panau, kurap, kudis buta, ruam, jerawat dan kulit sensitif.

Malah kalau jenis gatal akibat berpeluh, gatal di celah peha, gatal di bahagian alat kelamin, gatal telur, gatal miss V, gatal akibat gigitan serangga dan krim ini bagus untuk melembabkan kulit yang kering pun sesuai.

Rasa selamat nak pakai setiap hari sebab diperbuat dari bahan organik khususnya minyak zaitun tanpa sebarang bahan kimia dan boleh nampak perbezaan seawal 3 hari bergantung kepada kulit.

Ada kelulusan KKM pulak, lagi konfiden pakai krim Ozpure ni...

Baby juga sesuai terutamanya yang ada masalah ekzema. Bila pakai Krim Gatal Ozpure ni, tak akan ada masalah pengelupasan, tak rasa melekit dan ianya 100% produk orang Islam.


Produk dan testimoni yang dah guna ada disini: http://bit.ly/2EPwzer

Atau nak whatsapp terus pun boleh: www.wasap.my/6013366142/nak+beli+ubat+gatal

Ingat jangan biarkan lama-lama sebab bila dah melarat, kos gi klinik dan beli ubat di farmasi jadi makin meningkat.


Krim Ozpure Dihasilkan Dari Minyak Zaitun - Ada Kelulusan KKM

bawa ke gerai ikan bakar parameswara di umbai bila makan ikan bakar yang dapatkan hilangkan alergik alergi




No comments:

Post a comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Artikel Berkaitan