Tuesday, 28 January 2020

3 Kes Baru Koronavirus Di Malaysia

3 Kes Baru Koronavirus Di Malaysia |  Kesihatan Malaysia (KKM) mengesahkan tiga kes terbaru disyaki mengalami simptom koronavirus direkodkan sehingga jam 12 tengah hari tadi.

Menterinya, Dr Dzulkefly Ahmad berkata, kesemua individu yang terlibat adalah warga China.

3 Kes Baru Koronavirus Di Malaysia. "Seorang daripadanya dikuarantinkan di Hospital Bintulu, Sarawak dan dua lagi di Hospital Langkawi sementara menunggu keputusan makmal," katanya.





Iklan
biomineral-penawar-penyakit-dan-masalah-kesihatan-yang-mujarab-dan-semulajadi
panduan-jana-pendapatan-tambahan-dengan-lumayan-dengan-perniagaan-sosial-social-e-commerce-di-platform-fingo


1 comment:

  1. Saya Anita dari Malaysia tetapi saya tinggal di Indonesia, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada Ny. Deborah Avant yang kebetulan adalah Allah mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada Allah untuk memberkati dia hari ini. Tolong izinkan kami mengambil pinjaman dari sesama orang Indonesia.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nesty Binti Steven dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke Mrs. Deborah Avant.
    Email: (avantloanson@gmail.com)
    WhatsApp: +6281334785906

    Saya memutuskan untuk menghubungi Steven Nesty Binti untuk mengkonfirmasi apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari Nyonya Deborah, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria, katanya sangat mudah dari Ny. DEBORAH, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir dan mengirimkannya kepadanya, mengirimnya scan identitas saya. kartu, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya, bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab itu semua yang telah dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs. Deborah Avant dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui, tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. DEBORAH AVANT dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini sebagai kejutan terbesar saya, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp400.000.000,00. Jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. DEBORAH AVANT via
    email: (avantloanson@gmail.com) atau
    WhatsApp: +6281334785906
    untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (lansamanita@gmail.com)

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Artikel Berkaitan