Thursday, 28 March 2019

Mungkin Selepas Ini Tiada Kelibat Bossku


Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menetapkan perbicaraan kes pengubahan wang haram SRC International Sdn Bhd terhadap bekas perdana menteri Najib Razak akan bermula 3 April ini.

Hakim Nazlan Mohd Ghazali membuat keputusan itu selepas Mahkamah Persekutuan semalam mengenepikan arahan penangguhan oleh Mahkamah Rayuan minggu lalu.

Bagaimanapun tarikh-tarikh perbicaraan belum ditetapkan dan mahkamah akan memutuskannya selepas mengambil kira perbicaraan kes 1MDB terhadap Najib yang juga akan bermula pada bulan sama. - mk



      
Iklan



Image

Image
Image
Image





10 comments:

  1. Jibby.... jgn la tangguh2 lg. Drama dh jd boring la. Lawan la. Kamu PUNK LIMA BOO GIES kn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BossKu akan bersara di "Sungai Buluh Inn"

      Delete
    2. Bang Non catat sejarah 60 kali penangguhan

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ada, di sungei buloh resort pula..... ha ha ha

    ReplyDelete
  4. Celaka cina nama jo low ni. Sepatutnya dia support DSN. Kwn masa senang je. Bila susah cabut lari. Lari ke china tanah tumpah darahnya. Sial jo low ni.

    ReplyDelete
  5. Cina ni x salah pon yg datok enkau ni gatal g caya kat dia buat apa

    ReplyDelete
  6. Kes terowong dan banglo tanpa kolam nobita bila pulak?
    Ada peneman najib nanti.
    Barulah adil..

    Atau mahkamah mahdey akan tutup kedua2 biji mata dan pekakkan telinga.


    Tak apalah kes bmf forex..tender terus kpd syarikat anak dan bnyk lagi masa pm ke4 kita boleh tutup krn orgnya dah nyanyuk asyik u_turn.

    Kes terowong dan banglo tanpa kolam nobita perlu juga dibicara.
    Klu tak 2x5....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPRM pun senyap je. Dapat arahan ler tu nak keja lama, penceen awal atau dipecat

      Delete
  7. Kurang2nya ia lebih baik dari kes liwat. Liwat versus rasuah. Kes liwat boleh jadi perdana menteri. Lg hancur negara. Generasi lgbt bakal menguasai malaysia. PM menanti adalah simpton atau petanda awal. Spt kencing manis ada simpton. Utk elak kencing manis, kawal simpton.

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Artikel Berkaitan