Monday, 29 July 2019

Kejutan Dari Azmin Ali

Menteri ekonomi Azmin Ali berkata Dr Mahathir Mohamad perlu diberi peluang memimpin hingga ke akhir penggal bagi menjamin kestabilan, kesimbambungan dan ketuntasan dasar-dasar kerajaan.

Beliau berkata demikian bagi mengalu-alukan kenyataan Presiden PAS Abdul Hadi Awang yang menegaskan pendirian parti itu dan sekutunya Umno kepada Mahathir.

“Pendirian tersebut adalah seiring pandangan yang pernah saya lontarkan supaya usaha mengembalikan kegemilangan negara dapat direalisasikan dengan segera,” katanya.

Mengikut perjanjian dalam Pakatan Harapan, Mahathir akan menyerahkan teraju kepimpinan negara kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim. - mk



Berminat beriklan di web Addin?Jika berminat sila send ke 




Iklan
Image
Image
Image

biomineral-penawar-penyakit-dan-masalah-kesihatan-yang-mujarab-dan-semulajadi








5 comments:

  1. Akhirnya tembelang pecah juga. Musang yang berbulu ayam menampakkan kemusangannya kini. Kahkahkah.

    ReplyDelete
  2. LAGI TERUK ALJUBORI KENA GAME KIKIKI
    DOLU LAWAN KUTTY SKG PUN LAWAN 2 KALI
    SEPANDAI PANGAI MENIPU BOHONG MENCURI
    2 KALI KO KENA MAIN DNG SI RENTA KUTY


    DAH USANG OUTDATED KENA MAIN JUGAK ALJUBORI KITEEEE...!!


    PADAN SSGY LAH

    ReplyDelete
  3. Bila Kutty pi Turkey dan invest dalam supercar development dan industri pertahanan, maknanya bukan 2, 3 tahunlah, sudah tentu dia akan berkuasa sehingga habis penggal. Maka terkulat2lah Non..he..he.. Apa lagi Non macam biasa la heret lu punya penyokong2 PGayR yang tak seberapa tu kejalanan, ramai yang nak tengok!

    ReplyDelete
  4. Pada teorinya memang tak sesuai jadi pm pun. Didewakan oleh ahli pkr jer. Tidak seluruh negara. Tambah ada title ex-ban.... Tiada yg spesial pun, boleh mengundang persepsi buruk international serta pengaruh kuat kat lgbt. Pm biar bersih, jangan ada terlihat tokoh playboy.

    ReplyDelete
  5. Apa lg yg Tun boleh buat utk perbaiki ekonomi? 22 tahun bina ekonomi, kemudian serah kpd klepto utk jahanamkan negara. BIJAK BETUL. Skrg dia dah tak ada 22 tahun lg. Sudah2lah. Serah kpd org lain pula. Assmin pula bukan penyokong Pakatan. Asyik2 dok berkomplot dgn Pas, walau pun Pas dah bercerai dgn PR. PH patut tendang mamat ini keluar jauh2 drp Pakatan

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...