Sunday, 10 March 2019

Kisah Gempar Dari Seberang

Kisah Gempar Dari Seberang. Gempar di media sosial baru-baru ini menaparkan video kanak-kanak lelaki tertiarap tidak bergerak dengan tangannya melekat pada tiang elektrik.

Menurut laporan Tribunnews, kanak-kanak berbaju biru itu terkena renjatan elektrik apabila secara tidak sengaja terpegang kabel yang tergantung pada tiang tersebut selepas keluar dari kolam renang.

Kisah Gempar Dari Seberang. Insiden yang dilapor berlaku di kolam renang Villa Meruya, Jakarta pada Sabtu menyebakan orang ramai yang berada di situ panik seketika.

Beberapa petugas juga kelihatan cuba menyelamatkan kanak-kanak tersebut dengan melepaskan genggaman tangannya dari kabel eletrik dan menariknya jauh daripada tiang sebelum memberikan bantuan pernafasan.

Kisah Gempar Dari Seberang


Keluarga kanak-kanak itu dalam kenyataan kepada media berkata mangsa yang dikenali sebagai Putu Elang berada dalam keadaan baik dan sedang menjalani rawatan.

Kisah Gempar Dari Seberang. Dalam pada itu beberapa saksi turut memuat naik video kejadian di Facebook mereka. - fmt



Iklan


Image
Image
Image
Image
Image






No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...