Friday, 22 February 2019

Berita Gembira Buat Rakyat Malaysia

Berita Gembira Buat Rakyat Malaysia. Kerajaan akan membuat satu pengumuman penting berkaitan kutipan tol lebuh raya dalam masa terdekat, kata Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Tan Sri Muhyiddin Yassin.

“Kita baru berbincang dalam Kabinet...mungkin dalam sehari dua ini akan ada kenyataan berkaitan tol yang akan diumumkan menteri berkaitan,” katanya dalam ceramah umum sempena Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Semenyih di Batu 26 Beranang malam tadi.

Berita Gembira Buat Rakyat Malaysia. Muhyiddin yang juga Menteri Dalam Negeri, bagaimanapun tidak memperincikan mengenai perkara tersebut.

Beliau berkata demikian ketika menyentuh mengenai manifesto Pakatan Harapan, yang mana parti itu berjanji akan mengkaji semula perjanjian dengan syarikat konsesi lebuh raya, berusaha mencari jalan mengurangkan kadar tol dan memansuhkan kutipan tol jika boleh, sekiranya mereka menang pilihan raya umum lepas.

Berita Gembira Buat Rakyat Malaysia


Kira-kira 150 orang hadir pada ceramah umum itu yang turut dihadiri Menteri Besar Perak Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu, Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail serta Menteri Besar Selangor Amirudin Shari. - bernama




Iklan


Image
Image
Image
Image
Image



11 comments:

  1. Manifesto kata hapuskan bayaran tol...BUKAN kurangkan...Ada faham..kalau setakat kurang aje... Masih Hancing...booooooooo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam manifesto ada tak satu ayat yang mengatakan tol dihapuskan serta-merta???

      Dah tu kau tu bodoh ke hapa???

      Memang kau tu hancing kena kencing kaki makan duit haram perembat duit rakyat hahahahah!!!!

      Mesti kau ni tak berpelajaran tinggi hahahahah

      Delete
    2. Macai yg rela dikencing mukanya akan redho jer.....hihihi

      Ingat senang ker BAPAK SEGALA TOLol nak hapuskan tol yg dia cipta???
      Tengah pening tu...nak kencing muka rakyat atau muka kroni....hihihi

      Delete
    3. Slps menang pru14...mahdey sendiri kata sukar nak hapuskan TOLol.Dia kata manipistol bukan kitab bible yg perlu dipatuhi.Jelas memperlekehkan janji kpd rakyat.

      Masa kempen...pukimak2 babi berkempen kata akan hapuskan TOLol jika menang dan minyak dpt rm1.50 seliter.Kos sara hidup akan turun.Harga barang akan turun dan banyak lagi janji2...
      Jangan kencing rakyat!!!!
      Rakyat dah bagi mandat dan amanah.Kalau ada babi2 haprak yg cuba nak pertahan penipuan yb2 pukimak korang....jangan kutuk org lain seolah2 korang hebat.

      Bila rakyat dah marah...jangan salahkan org lain pulak.Salahkan pukimak sial yg memperlekehkan janji2 mrk.

      Delete
    4. Yang cakap pasal kencing, suka di kencing. Birkan lah dia.

      Yang cakap mencarut perlu di carut balik. Aku tunggu mood aku, sampai masa, lebih dari carut aku buat kpd dia.

      Delete
  2. Oklah,dapat kurang pun jadi,rezeki rakyat,hope dapat close toll lagi bagus..dari zaman dulu,asik naik je caj toll,tu lagi lahabau nye zaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekor lagi bengap...
      Yg mulakan TOLol dulu yg patut sedar tol nie untungkan rakyat atau kroni???

      Semak dulu perjanjian atau ada kawtim dgn pihak konsesi???
      Lama ini pon dia peduli apa dgn rakyat.
      Manipistol adalah kitab bible lah katakan....hihihi

      Bila dah rakyat bangkit baru tulur kerandut tuanya nak sedar.Sblm nie asyik perlekeh jer....

      Kereta ke3 yg tiada dlm manipistol sebok dia nak wujudkan.Untuk rakyat ker atau utk proksi dan kroni yg tergugat sejak vendor kpd proton akan dikuasai geely.Maklumlah geely kata mrk mampu buat 60% lebih murah dpd vendor sesia ada.Jelas proksi dan kroni diutamakan.

      Wang petronas dah rm80b dibedal utk cover bulan tanpa cukai.Belum lagi wang khazanah utk penuhi impian proksi dan kroni.
      Jika benar...mmg sial lah hidup mrk nie!!!!

      Delete
    2. Kau tau kandungan perjanjian tu ker? Awat tak habaq? Kasi lah butiran2 yang berkenaan. Menyalak tak tentu hala nanti jadi Anjing Gila.

      Selalu cakap manipistol, kau suka di pistolkan ker?

      Delete
  3. Dulu silaknat tua tu berfatwa br1m haram...rasuah
    Boleh dihalalkan hanya dgn tukar nama kepada bsh
    Mgkin majlis agama diketuai kekanda mujahit..kalipah nobita alkitab..sheikh kerala telah bersidang ia adalah halal setelah ditukar nama...
    Rebranding lah katakan...

    Last minute ada pula utk org bujang setelah kalipah nobita sedar dpd tido yg nyenyak...
    Itu pon jauh dpd jumlah yg asal...

    Mgkin dekat nak pru15...barulah merasa jalan tanpa tol dan minyak rm1.50
    Tak sabar troli penuh dgn rm50
    Oppssss...tua kutuk kata harga tak akan turun...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu bagi BR1M rm450 untuk orang bujang . Dibebelnya mane cukup setahun , nak bayar ptptn lagi , nak isi minyak , nak makan , nak bayar sewa rumah , nak bayar kete , nak tengok wayang , nak belanja awek wicet makan lagi . Ni PH bagi RM100 . Rasa cukup kot setahun nak bayar tu bayar ni . 

      Masa zaman pm ke 4 dulu RM50 penuh satu troli . Ni zaman pm ke 7 RM100 penuh la 2 troli . Huhu..

      Hmmmmmm... padan muka aku . Senang jer kena kencing

      Delete
  4. Wah gembiranya akhirnya krjaan ph dh sentuh pasal tol,rakyat boleh menikmati tol percuma dengan mmbuat perjalanan dari pukul 11 hingga pkul 5 pagi, mana2 yg kerja yg gunakan tol tersebut boleh keluar seawal mungkin sebelom jam 5 pg dan buat kerja lebih masa balik selepas jam 11 mlm, untung free

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...