Saturday, 23 June 2018

Zahid Hamidi Akan Sertai Debat Presiden Umno

Zahid Hamidi Akan Sertai Debat Presiden Umno. Calon presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bersetuju untuk berdebat dengan 2 pesaingnya, Tengku Razaleigh Hamzah dan Khairy Jamaluddin yang akan disiarkan secara langsung.

Zahid dalam satu temubual khas bersama Astro Awani berkata dia mahu menyertai debat itu selagi ia menjadi platform untuk berkongsi pengetahuan dan mengukuhkan parti.

Zahid Hamidi Akan Sertai Debat Presiden Umno. “Jika bukan atas memecahkan belahkan hingga menyebabkan ada 3 kem, maka saya bersetuju untuk berdebat…tetapi syaratnya saya di Bagan Datuk kerana malam itu saya perlu berada bersama bahagian saya,” katanya.

Ahli Parlimen Bagan Datuk itu berkata dia akan bersama para penyokongnya di malam pemilihan Umno yang akan diadakan 30 Jun ini.

Zahid Hamidi Akan Sertai Debat Presiden Umno


Debat antara calon presiden parti mula diutarakan oleh veteran parti, Tengku Razaleigh yang mencabar Zahid dan Khairy.

Khairy yang terawal menyahut cabaran itu, dan mereka antara 5 orang yang bersaing untuk jawatan nombor 1 parti.

Zahid Hamidi Akan Sertai Debat Presiden Umno. “Kalau saya berani membuat penjelasan yang lain-lain pun patut ikut serta dan sanggup membuat penjelasan yang sama,” kata Tengku Razaleigh dalam satu temubual. - free malaysia today



Iklan
Image
Image
Image
Image
Image
Image



1 comment:

  1. • uns textos não contam histórias ficcionais.

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...