Tuesday, 3 April 2018

Ubat Gatal Kemaluan


Ubat Gatal Kemaluan. Gatalnya...Tuhan Sahaja Yang Tahu? Pakai ubat dari farmasi, hilang sekejap, lepas itu gatal balik. Pakai sabun gatal pun macam tiada apa, duit je habis. Sedar-sedar 2-3 tahun gatal tak hilang-hilang. Dahlah gatal, bau tak sedap pula, segan kat isteri, suami. Penat juga berulang ke klinik.

Ubat Gatal Kemaluan. Jenis-Jenis Gatal Kemaluan

Gatal pada batang kemaluan, zakar, termasuk kepala zakar
Gatal pada telur kemaluan atau bahagian sulit
Gatal pada bibir faraj dan vagina (gatal miss V)
Gatal celah kangkang atau kelengkang hingga ke peha
Fakta Yang Anda Mungkin Tidak Ketahui...

Banyak krim rawat kulit di farmasi mengandungi bahan yang terlarang,
Apabila krim di atas disapu pada kulit, badan akan meningkatkan ketahanan terhadap bahan terlarang, dan menyebabkan badan memerlukan lebih banyak krim!
Bahan kimia ialah toksin - semakin banyak krim disapu, semakin banyak toksin tertinggal pada kulit kemaluan anda!

Ubat Gatal Kemaluan


SEKARANG, Ada krim Ozpure, InsyaAllah akan baik dan tak gatal seawal 3 hari menyapunya.

" Penghasilan krim Ozpure bermula dengan hasil penyelidikan Vienna Biocenter di bawah organisasi European Molecular Biology (EMBO), Heidelberg, German yang mendapati minyak zaitun yang diozonkan mampu merawat masalah kulit khususnya seperti jangkitan bakteria, fungal, luka diabetik..." 

~ Hafiz Alias, Pengeluar Krim Rawatan Kulit Ozpure ~

Anda Boleh Hilangkan Gatal Kemaluan Dengan Cara Selamat - Sapukan Dengan Krim Ozpure (termasuk faraj)


Krim Rawat Kulit Kemaluan Ozpure

MENGAPA PILIH KRIM OZPURE? 

Krim ini akan menghilangkan gatal seawal 3 hari 
Ada gatal hilang selama-lamamya, bukan sekejap macam krim yang anda beli di farmasi 
Kesan sisik pada kulit pun dapat dihilangkan tanpa kesan 
Ia bahan organik minyak zaitun yang sudah terbukti mempunyai keajaiban dalam bidang perubatan 
Ia tidak dicampur dengan bahan-bahan terlarang 

BAGAIMANA KRIM OZPURE MENGHILANGKAN GATAL-GATAL?

Krim Ozpure mengandungi minyak zaiton yang telah diozonkan - mudah menyerap dengan cepat ke kulit kemaluan. Ia akan memberi kesan segera kelegaan pada kulit kering, kegatalan, pedih dan merah.
Krim Ozpure dihasilkan melalui proses pengozonan iaitu gas oksijan aktif (gas ozon) disalurkan pada minyak zaiton selama beberapa minggu.
Minyak zaiton yang diozonkan berfungsi sebagai anti oksidan yang dapat membunuh bakteria, kulat serta merangsang pertumbuhan sel baru.

CARA GUNA KRIM OZPURE 

Potong sabun Ozpure kepada empat, guna 1/4 dahulu
Cuci bahagian kulit yang gatal dengan sabun yang telah dilembabkan dengan air. Terus bersihkan kulit dengan air
Lap permukaan kulit dengan kain bersih
Sapukan krim gatal Ozpure 2-3 kali sehari.
Sebaik-baik rawatan ialah sekali sebelum tidur
Ulang setiap hari menyapu krim Ozpure hingga baik.

Ubat Gatal Kemaluan


Testimonial 1: Sebelum dan Selepas Disapu Krim Ozpure
Gatal-Gatal Kemaluan Hilang

Pada satu hati saya terima whatsapp dan nak order satu krim Ozpure. Namanya Encik Ahmad (nama samaran), dari Johor Bahru, beliau mengalami kegatalan di bahagian kemaluan, khusus di kawasan telur sejak dua minggu lepas. "Gatal menjadi-jadi, sampai melecet garu", katanya.


Kulit telurnya melecet, akibat digaru. Katanya, kemungkinan besar beliau bekerja di tengah panas dan berpeluh yang membawa kepada gatal-gatal di kemaluannya. 


Beliau dah puas guna krim di farmasi, tetapi tidak baik-baik. Baik sekejap saje, lepas tu gatal balik.

Alhamdulillah, selepas dua minggu menyapu krim Ozpure, gatal-gatal di kemaluan semakin berkurangan. Dan ada sedikit lagi, katanya. 


"Ini krim terbaik setakat ini", kata En Ahmad.


Untuk keterangan selanjutnya Ubat Sakit Sendi Dan Lutut sila layari http://www.ubatgatalkonek.com/2017/03/ubatgatalkemaluan.html?m=1



Jika berminat sila whatsapp http://wasap.my/60133661242





No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...