Friday, 4 November 2016

Kejutan Dari Istana Johor

Kejutan Dari Istana Johor. Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar berikrar tidak membenarkan sebarang tunjuk perasaan jalanan diadakan di Johor.

“Ia adalah tindakan tidak bertanggungjawab bagi mereka untuk berkumpul di tempat awam dan menghina pemimpin dan individu tertentu.

“Saya ingin menegaskan yang beta tidak akan membenarkan sebarang jenis demonstrasi diadakan di Johor,” kata baginda sebagaimana dilaporkan Star Online hari ini.

Kejutan Dari Istana Johor. Portal berita itu berkata, Sultan Ibrahim berpendapat demonstrasi itu hanya akan mengganggu ketenteraman awam dan mewujudkan perpecahan di kalangan rakyat.

Menurut baginda di Himpunan Bangsa Johor yang diadakan di Stadium Tertutup, Pasir Gudang. Baginda menggesa NGO di negeri itu dan juga rakyat Johor agar tidak mengambil bahagian dalam protes jalanan.

Kejutan Dari Istana Johor


Sultan Ibrahim berkata, mereka yang tidak berpuas hati dengan kerajaan perlu menggunakan saluran yang betul untuk menyuarakannya dan bukan membawanya dijalanan.

Kejutan Dari Istana Johor. “Pergilah dan bertemu wakil rakyat anda, dan jika mereka gagal menyuarakan rasa tidak puas hati anda, maka dengan dipersilakan memilih pemimpin baru yang mampu melakukan kerja.” - FMT




Iklan
Image
Image
Image
Image
Image




No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...