Monday, 8 August 2016

Rupanya Ini Punca Ada Penari Gelek Di Majlis Perasmian Perwakilan Umno Kota Bharu

Rupanya Ini Punca Ada Penari Gelek Di Majlis Perasmian Perwakilan Umno Kota Bharu. Puteri Umno Kota Bharu memohon maaf secara terbuka selepas rakaman tarian gelek pada Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Khamis lalu menjadi viral.

Dalam satu kenyataan, Puteri Umno Kota Bharu berkata mereka akur dan merasa amat kesal atas kesilapan tersebut.

Rupanya Ini Punca Ada Penari Gelek Di Majlis Perasmian Perwakilan Umno Kota Bharu. “Kami juga sedar masih baru dalam politik dan banyak lagi yang perlu dipelajari. Insiden ini memberikan pengajaran yang amat berharga kepada kami, walaupun pahit.

“Kami akan mengambil iktibar atas keterlanjuran ini,” kata kenyataan yang disiarkan di laman FB Puteri Umno Kota Bharu dua hari lalu.

Ekoran itu, Puteri Umno Kota Bharu berharap isu itu tidak akan terus berlarutan dan semua pihak dapat memberi peluang kepada mereka.

Rupanya Ini Punca Ada Penari Gelek Di Majlis Perasmian Perwakilan Umno Kota Bharu


Rakaman yang tersebar itu menunjukkan empat penari wanita berpakaian menutup aurat dan bertudung tetapi mempersembahkan tarian gelek sebagai pembuka acara tersebut.



No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...