Wednesday, 17 August 2016

Berita Mengejutkan Dari Blog CheDet

Berita Mengejutkan Dari Blog CheDet. Blog bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad diturunkan oleh webmaster apabila ia mengalami kerosakan selepas ia menjadi sasaran 'pencerobohan server' oleh pihak yang tidak dikenali.

Ini telah disahkan oleh pembantu bekas perdana menteri itu Sufi Yusof, yang menulis mengenainya di Facebook.

Berita Mengejutkan Dari Blog CheDet.  "Untuk pembaca blog CheDet, saya pasti anda akan sedar bahawa anda tidak dapat mengakses blog itu sejak sebelum tengah hari ini. Malah dari pukul 11 ​​pagi Selasa 16 Ogos blog itu telah tidak boleh diakses.

"Ini disebabkan oleh pencerobohan server,  sengaja atau sebaliknya, memaksa webmaster 'menurunkan' blog itu untuk kerja-kerja pembaikan. Pada masa ini ia masih berterusan," tulis Sufi dalam mesej tersebut.

Malaysiakini menghadapi kesukaran untuk mengakses blog Mahathir dan sehingga lewat malam tadi, chedet.cc masih di luar talian.

Berita Mengejutkan Dari Blog CheDet


"Saya akan cuba kemaskini sebaik sahaja ada kemajuan yang signifikan mengenainya. Kami mohon maaf kerana keadaan tidak dijangka ini," kata Sufi.



No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...