Monday, 7 March 2016

Hanya Kerana Muka Di Iklan Debat.. Anak Zahid Hamidi Nak Saman PKR

Anak timbalan perdana menteri Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid mengugut akan menyaman penganjur debat isu pekerja asing kerana menggunakan foto tanpa izin.

Anak sulung Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menafikan beliau bersetuju menyertai debat “Belia malas atau kerajaan lemah” yang dirancang malam tadi di sini.

Dianjurkan oleh sayap muda PKR, Srikandi Keadilan, debat itu diiklankan sebagai pertemuan antara Nurulhidayah dengan ketua sayap itu, Senator Siti Aishah Shaik Ismail.

Assalammualaikum...

Sekali lagi saya ingin menerangkan yang saya tidak pernah memberi persetujuan untuk debat ini. 

Gambar saya digunakan sewenang-wenangnya untuk tujuan promosi tanpa persetujuan saya. Sangat bijak berkata2 tetapi sangat kurang cerdik dalam tindakan. 

TUNGGU SURAT SAMAN DARI SAYA.

Katanya di akaun Instagram miliknya malam tadi... menariknya statusnya itu menerima pelbagai kutukan dan kecaman..

fadz_zhil: Apa nak takut debat??TAKUT??KECUT??poodah kak long Zahid.kalau rasakan dipihak yg benar knp takut DEBAT.Buktikan bagi idea2 bernas. Nie x..berkokok je dlm alam maya.  
mister.an: Jatuh la maruah dato kalau berdebat, ye dak? Haha. Pe brg berdebat ng golongan malas, ye dak? Dato berdebat ng laman sosial boleh la  
mohd.zailani:Tiada tokoh jadi Ahli Parlimen. Jadi ahli bombastik je la!  
fawwazzupp: Pegi lah berdebat. Buat diskusi ilmiah. Takot apa weh. Hahaha branis sgt kata org lain pemalas atau diri sendiri pengecut?  
zhilmii: Malas? belia malas? Bercakap macam org yg tiada pendidikan  
xpiyan: Cakap bnyak dkt sini tak guna, pergilah debat & prove that u r right  
syafiqtahrim: Ciss. Brani depa memperlekeh ikon belia negara..!!! Dato ikon belia negara ni woiiii  
syafiqgazalijr: Haha..saman2 lepas tu diam2 tarik balik saman..igt x tau game ameno..
Dan ada yang bertanya bila nak saman?.. hari Selasa ke?.. dipercayai merujuk kepada tindakan Najib yang mahu saman WSJ pada hari Selasa.. tapi tak saman-saman sampai sekarang..

are_mien: Hidup ikon belia negara bangladesh... Saman jgn x saman.. Nk saman bile ni.. Hari selasa ke.. Hahahahaha..

Saman ke tak saman ke bukan menunjukkan kita mempunyai hati dan dari keluarga baik atau tidak. Bila anak orang kaya nak bela anak orang kaya yang lain. Poyo bunyinya tulis belalangemas  
Pengguna Instagram dengan nama yusriloTu pula menulis laa kutuk org malaysia malas. Ingat kami rakyat hina sangat ke.nk kata pemalas.tk layak dpt gelaran dato dan ikon belia pun dia ni.ckp dlm reban boleh . Nk kluar berkokok takut . Apo nok jadi eh .dikobaan disaman nye

Ha.. ha.. kalau dia tak menyibuk nak bela bapak dia hari tu kan tak jadi sasaran...


Kalau anda berminat nak tambah komen.. silalah ke SINI








No comments:

Post a Comment

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...