Sunday, 27 September 2015

Parti Ini Bakal Menggelupur Lagi..

Banyak yang bertanya siapa YDP (Yang Dipertua PAS)  Kawasan  di Perak  yang akan keluar PAS masuk AMANAH. Pembaca blog ini ingin kepastian?

Dikhabarkan terdapat empat orang yang berjawatan YDP Kawasan akan bersama Parti Islam baru yang inklusif, amanah dan peduli, AMANAH.

Pemimpin-pemimpin itu  dijangka mengumumkan penghijrahan mereka pada 1 Muharam ini.Selepas selesainya musim haji.



Addin:

Betul ke? Siapa yang boleh pasti kesahihan cerita ini?


Iklan B (ii)





4 comments:

  1. Betul ke amanah dan peduli boss?makan duit haram(xnak letak jwtn wakil rakyat dan tolak hudud dan sapot dap)parti islam liberal ka?berjuang utk allah atau utk wang? Ciplak logo tv india plak tu..kejadahnya pan ni..

    ReplyDelete
  2. Merdeka dah puluh-puluh tahun. Amanah baru tubuh puluh-puluh hari. Tapi nak salahkan depa jugak bab tak boleh hudud ni. DAP pun baru berapa tahun dapat Penang. Bukan perintah negara pun.

    Ikhlas ke nak hudud ni. Bagai-bagai alasan yg semua nak salahkan org lain.

    ReplyDelete
  3. Andaikan bai'ah pun boleh sewenangnya disepak-terajang, mana mungkin kita berpegang pada kata-janji manusia-manusia pengkhianat ini?

    ReplyDelete
  4. Siapa kata makan duit haram?Mereka cuma tukar parti dan lawan mereka tetap umno dan yg mengundi mereka dulu atas dasar pakatan rakyat yg sekarang dah tukar jadi pakatan harapan.Mereka tetap bekarja sebagai wakil rakyat dan menghadiri persidangan dewan.Yg haram, kalau masa nak dpt undi janji lawan umno tapi bila dah menang bersama dgn umno dan paling2 haramnya kalau tak hadir sidang dewan.Kerja wakil rakyat ialah mewakili rakyat dikawasannya disidang dewan tapi kalau dah tak hadir dewan macamana nak kata mewakili rakyat,yg ni mungkin boleh kata makan duit haram.... fikir2lah...Belajar dulu tentang baiah dlm islam sebelum menuduh sesiapa,cuba dengar berbagai pandangan ulama jgn dengar sebelah pihak saja sebab ilmu Allah ni luas.Mazhab ahlisunnah sendiri ada 4.Zakat fitrah kat malaysia sekarang ni bukan ikut imam syafie sebab imam syafie tak membolehkan zakat ditukar kepada wang....justeru buat homework sikit sebelum menuduh....Yg bermatian ajak org undi mereka sebab nak lawan umno tapi bila dah menang nak bersama umno...apakah ini bukan pengkhianat ???????

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...