Monday, 9 February 2015

Gambar-Gambar Memalukan Ini Mengejutkan Semua Ahli PAS..


KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Pas Kuantan, Noorzazilafadli Ibrahim mendedahkan usaha beberapa pihak dalam Pas sendiri untuk menguasai Pas Pusat dan menjatuhkan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau turut menamakan beberapa pemimpin tertinggi Pas Pusat yang didakwa mendalangi perbuatan itu.

"Mereka menubuhkan Pasma serta menyusun strategi untuk memecahbelahkan kesatuan di kalangan ahli Pas dan melakukan 'grand design' untuk menjatuhkan presiden dan kepimpinan ulama.

"Mensabotaj setiap keputusan yang dibuat oleh presiden Pas dan Majlis Syura Ulama Pas yang dilihat tidak selari dengan kehendak pihak-pihak tertentu dalam PR," katanya kepada pemberita di hadapan pekarangan Pejabat Agung Pas, di sini, hari ini. 















Addin:

Jawatan presiden PAS lantikan wahyu atau mandat dari ahli-ahli. Jikalau jawatan tu dari mandat ahli-ahli, dia boleh ditukar ganti. Tiada masalah apa pun sebenarnya.. mungkin diaorang tak tahu sistem demokrasi dalam pemilihan dalam parti.


Iklan B (ii)







12 comments:

  1. elok la tu tukr aja

    ReplyDelete
  2. Kenapa aku lihat seperti umno penang je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata ko ada masalah kot...

      baik ko pi jumpa doktor mata kat s'pura tu...

      doktor ismadi kot nama dia...

      dulu dia berjaya operate mata kassim selamat tau...

      Delete
  3. Salam tuan admin,saja nak ulas sikit berkenaan dgn ahli2 pas ni kira depa ni tak semua yg nama ustaz ka atau atau ketua pemuda kawasan ka gila publisiti kot siap buat sidang media jemput semua lak tu untuk tuduh individu yg nak bagi jatuh presiden yg tak larat tu dah.siap buat demo tulis nama hamba Allah tu,apa nak jadi tak mercerminkan langsung adab berjemaah.tengok gambar pon tak banyak mana pon mungkin depa tak akil baligh lagi kot(tak cukup akal)

    ReplyDelete
  4. Ya rabbi..apa nak jadi ngan ahli pas ni.Sebiji macam Perkasa atau pun Pemuda umno. Kalau inilah bentuknya perangai ahli pas ...hmmmmm mimpilah nak tawan Putrajaya

    ReplyDelete
  5. pas ganti umno atau pas memang umno?

    ReplyDelete
  6. Jgn mudah melatah, bertenang dan cuba patuh pandangan presiden dan majlis syura kita semua tak sempurna

    ReplyDelete
  7. Br betul.. Buku bertemu ruas..Lepas ni puak pasma n the gang baru panas punggung

    ReplyDelete
  8. Rendah sungguh akhlak ustaz pas ni - sepatutnya duduk bermuzakarah lah . ayat Al Qur'an mana yang digunapakai oleh puak puak ustaz ni .

    Kalau jenis ustaz longkang , rusak agama di candukannya .

    ReplyDelete
  9. macam mana nak patuh kpd pandangan presiden dan majlis syura kalau dah pengikut setia mereka dah jadi macam PERKASA DAN ISMA. PTUIH....Itulah.lainkali fikir dulu sebelum bertindak, lebih2 lagi bila ada tittle ustaz.

    ReplyDelete
  10. Posting anta makin kasaq nampaknya. LOL

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...