Saturday, 18 October 2014

Rahsia Tengku Mahkota Johor Terbongkar Lagi.. (Video Inside)


Inilah cara Tengku Mahkota Johor raikan kemenangan pasukan JDT menentang Terengganu malam tadi di stadium Larkin, Johor Bharu. Sebagai pewaris takhta negeri Johor sepatutnya TMJ tidak molek berkelakuan sebegini. 

Rakyat tuanku dan seluruh negara melihat akhlak tuanku. Tidak adakah kelakuan yang lebih elok untuk meraikan kemenangan.

Jika tuanku rakyat biasa mungkin orang ramai tidak ambil peduli. Addin bukan nak sebar fitnah sepertimana penyokong JDT katakan. 

Apapun alasan diberi sebagai seorang pemimpin dan bakal  jadi KETUA AGAMA ISLAM bagi negeri Johor tidak elok berakhlak sebegini.  Hanya sekadar teguran..


Lihat video tendangan Tengku Mahkota Johor di SINI.




Iklan C (ii)






7 comments:

  1. Addin ni dah menghasut pulak.
    Kan kelakuan begitu mencerminkan betapa murninya keperihatinan istana kpd semangat kesokanan....itu menang,jika kalah sapa agaknya ditendang?

    ReplyDelete
  2. da baca komen tmj buat macam tu? kalau belum baik baca...sebelum fitnah yang bukan2

    ReplyDelete
  3. ketua agama kena pandai agama dan taat agama....hihihihi

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. soalnya , dia biadap tendang siapa ? tiang bendera penjuru padang itu kawan kau kah ?

      Delete
    2. Buat admin , mohon masuk dan layari fb johor southern tigers untuk pencerahan isu ini . di sana ada video sebenar yang dirakamkan oleh PBNJ. jangan hanya tahu copy & paste dari fb shj bro. dengan penjelasan Tunku dahulu sebelum mengulas. kan keadilan itu dituntut dalam agama kita.

      Delete
  5. Addin
    Dulu ada raja yang bunuh orang tapi sekarang tak boleh dah ! Tak apalah TMJ nak sepak apa benda pun seperti tiang bendera ke tiang letrik ke mahu pun tiang rumah asalkan jangan tendang orang. Kalau dia tendang orang dan orang balas balik tentu jadi huru hara.
    Namun terdapat pepatah Melayu ' bahasa menunjukkan bangsa '. Bahasa bukan saja lisan tetapi juga bahasa badan.
    Semua orang patut baca buku "Pelayaran Munshi Abdullah Ke Pantai Timor" untuk mengetahui perangai golongan raja-raja ( bukan bangsawan) pada masa itu. Masih adakah kelakuan sedemikian dikalangan anak anak raja pada zaman ini ? Bolehkah anak Presiden Obama bertindak sedemikian tanpa menerima akibahnya ?

    ReplyDelete

Maaf.. komen yang menggunakan bahasa kesat, lucah dan sewaktu dengannya akan dikeluarkan. Komen spam juga akan dibuang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...